دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

اینجا ته دنیاست، جزیره سرگردانی های من!
دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

اینجا ته دنیاست، جزیره سرگردانی های من!

به خانه برگشتیم!

یک هفته ای می شود که خانه نبودم .... رفتیم یک مسافرت دو روزه ولی من رفیق نیمه راه شدم و رفتم یک سفر مجردی با "س" عزیزم به شیراز .... با اینکه هوا گرم بود و با اتوبوس هم رفتیم ولی در کل خوش گذشت و خوشحالم که رفتم .... هر چند من دوباره رفیق نیمه راه شدم!! و برگشتم خانه ولی از یک چیز واقعا خوشحالم ... این که او آنجا ماندگار شد، برای مدتی البته، و این من را که مدت ها بود نگرانش بودم خوشحال کرد زیاد ...

خوب ... حالا من دوباره برگشتم خانه و یک عالمه کار دارم برای انجام دادن ... فقط چهار روز خونه رو سپردم دست آقا هاااا .... همینجور دارم می شورم و می سابم!! 

این بشور و بساب ها که تمام شود، سر فرصت یک پست اساسی خواهم نوشت ... کلی حرف توی دلم تلنبار شده! 



نظرات 2 + ارسال نظر
Mehdi 1392/04/21 ساعت 10:32 ب.ظ http://30-salegi.blogsky.com

سلام....خیلی جالبه ...اتفاقی اومدم تو وبلاگ شما و دقیقا شدم بازدید کننده هزارم....تبریک میگم به خودم...با ورود من

آمار شما شد :1000...

ســــــلام
!!! منم به شما تبریک می گم و به خودم :))

زنبق 1392/04/23 ساعت 11:56 ب.ظ http://dooneyebarf.blogsky.com/

خسته نباشی همیشه به سفر و خوشی:))
نظافت خونه تموم شد؟ نه خسته:)

سلام
ممنون دوست خوبم
نظافت هم ای همچــــــین!! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد