دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

اینجا ته دنیاست، جزیره سرگردانی های من!
دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

اینجا ته دنیاست، جزیره سرگردانی های من!

در من شکوفه ای از نور ...!!

شگفت انگیز است که بدانی ... به یقین بدانی ... زندگی دیگری درون تو جاری است! معجزه ای است که هر لحظه تو را غرق احساساتی پیچیده می کند. گاه ترسی عمیق به جانت می اندازد و لحظه ای آرامشی شیرین برایت به ارمغان می آورد همراه با حسی از شادی بی پایان! 

حس می کنم خدا با دستان خودش غنچه ای نور در قلبم کاشته است. تکه ای از خودش را!

نظرات 5 + ارسال نظر
"یک من دیگر" 1392/06/11 ساعت 11:39 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای رابی ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان شدی؟

اوهوممم

"یک من دیگر" 1392/06/12 ساعت 10:38 ق.ظ

حالا وای وای... دیرام دیرام آخ جون دیرام دیرام آخ جون!

ای جوونم "من" جااان ... شرمنده که نمی تونم همراهی کنم ... حرکات موزون تا اطلاع ثانوی برای ما ممنووووع شده :))))

بابک اسحاقی 1392/06/13 ساعت 10:54 ق.ظ

هر کودکی که به دنیا بیاد زیباست
تبریک میگم
و امیدوارم سلامت بدنیا بیاد

واااای آقای اسحاقی منت گذاشتید بر ما ....

سپاس فراوان از شما

"یک من دیگر" 1392/06/15 ساعت 02:08 ق.ظ

رابی دکتر جون گفته قر کمر نریز نگفته که دیگه نت نیا !بیا بابا دلمون تنگ شد...

بابک اسحاقی 1392/06/15 ساعت 11:32 ب.ظ

اختیار داری مامان بعد از این

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد