دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

اینجا ته دنیاست، جزیره سرگردانی های من!
دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

دفترچه خاطرات رابینسونه کروزوئه

اینجا ته دنیاست، جزیره سرگردانی های من!


و دوباره نا امید شدم ....!

نظرات 1 + ارسال نظر
زنبق 1392/04/21 ساعت 12:43 ق.ظ http://dooneyebarf.blogsky.com

سلام:)
خواننده خاموش بودم حدود یک ماه که الان روشن شدم
واقعا واقعا لذت میبرم از قلمت
راستی منم دوستی ندارم و دلم یک دوستی ناب میخاد که باهاش برم بیرون
باهاش حرف بزنم حرف و حرف و حرف...
نا امیدم باشی اشکالی نداره
در ناامیدی بسی امید است

سلام :)
ممنون دوست عزیز ... خوشحالم روشن شدی :)
حالا همچین هم نا امید نیستم، اتفاقا کورسوهای امیدی داره نمایان میشه :))
اگر قابل باشیم می تونید رو دوستی ما حساب کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد